Datum
Marec in april 2020
Nagrada predizziva
MacBook Pro
Nagradni sklad
15,000 €
Tip
Online
Predizziv – algoritemska naloga
Nagrada
MacBook Pro
Zmagovalec
Janez Kolar
MojeDelo.com – spletna aplikacija
Nagrada
5000 €
Zmagovalec
Žan Ožbolt
Symphony EYC – identifikacija izdelka s kritičnim rokom trajanja
Nagrada
5000 €
Zmagovalec
Gal Mežnarič
Krka – Prototip spletne aplikacije
Nagrada
5000 €
Zmagovalec
Mitja Gomboc
Predizziv:
Prvi izziv velikega IT hekatona je bil vse tekmovalce enoten in bo sestavljen iz algoritemske naloge, ki ne zahtevajo predznanja katerega od programskih jezikov. Če so se uspešno prebili čez to nalogo, jih je nato čakalo še trije partnerski izzivi, kjer so se potegovali za privlačne denarne nagrade. Zmagovalec prvega izziva, pa je prejel MacBook Pro!
Krka:
Prototip spletne aplikacije.Za vse, ki so uspešno prestali prvi preizkus, smo v podjetju pripravili zanimiv praktični izziv. Kandidati so morali načrtovati in izdelati spletno aplikacijo, ki omogoča rezervacijo termina, mesta in točke dostave pošiljke v podjetje. Nalogo so morali implementirati z uporabo programskega jezika C# in ogrodja ASP.net, pri tem pa so uporabljali moderne načrtovalske vzorce in pristope.
Symphony EYC:
Izziv podjetja Symphony je obravnaval problematiko, s katero se redno spopada večina trgovcev – prodaja izdelkov pred pretečenim rokom uporabe. Za trgovsko podjetje artikli s pretečenim rokom posledično pomenijo dodatno delo, stroške in negativen vpliv na okolje. Zaradi zgoraj navedenih posledic, trgovci ves čas iščejo načine in metode, da bi se takim situacijam v čim večji meri izognili. Vsak trgovec si namreč želi zmanjšati število izdelkov, ki jih je potrebno odpisati zaradi pretečenega roka trajanja. Cilj izziva je bil torej pomagati trgovcu, da pravočasno identificira izdelke s kritičnim rokom trajanja ter pripraviti predlog možnih ukrepov.
MojeDelo.com:
V podjetju MojeDelo smo se odločili, da želimo novo spletno aplikacijo, ki je uporabnikom omogočala vnos vlog za delo. Aplikacija je morala biti izdelana v poljubnem ogrodju za izdelovanje spletnih aplikacij. Kaj smo si točno želeli od aplikacije, smo sporočimo pri podrobnem opisu izziva. Tekmovalci so imeli veliko mero kreativnosti.